Dobré nápady s jasnou líniou
Viac než 40 rokov firma Schüring koncentruje všetky znalosti do vývoja nových techník a technológií pre strojnú výrobu moderných plastových okien a dverí. Vývoj od priekopníka k celistvej ponuke udávajúcej tón sa stal v prvom rade vďaka mimoriadne vysokým požiadavkám firmy Schüring na kvalitu výrobkov a ich funkcií.
K týmto požiadavkám sa musia postaviť spracovatelia ako odborní partneri firmy Schüring. Nápady zakladateľa firmy, Waltera Schüringa, jeho know-how a inovatívne smerovanie firmy viedlo k veľkému množstvu patentov a použiteľným vzorom pre smerovanie vo vývoji spracovateľskej techniky u dielov a kovaní pre plastové okná a dvere. Walter
Schüring všeobecne rozšíril základňu obchodu svojej firmy a technológie plastových okien tak, že odovzdával svoje skúsenosti v podobe školení záujemcom z radov truhlárov a získal ich ako partnerov pre svoje nápady. Táto jasná stratégia - dobyť trh pomocou partnerstva a dobrými nápadmi je i dnes hlavnou predstavou firmy. Vízia Waltera Schüringa sa stala ako záväzok k orientácii na zákazníka a inovácia sprievodcom k systematickému spracovaniu trhu:
- Neustále zlepšovanie výrobkov, vývoj v oblasti konštrukcie a vývoja trhu pre
všetky výrobky.
- Moderná výroba strojov a zariadení pre špeciálne požiadavky techniky
plastových oken. Od štandardných strojov až po automatizované výrobné
zariadenia.
- Používaná technika ako kľúč k úspechu partnerov na trhu: Podpora na mieste,
školenia a zaškolenia, zákaznícky servis.
- Vývoj organizačných systémov na základe počítačových programov, ktoré
vyhovujú všetkým požadavkám. Od budovania racionálnej, ergonomickej výroby v
závode cez plánovanie výroby a jej riadenia až po spracovanie zákazky a
zákaznícky servis.
To, že vízia Waltera Schüringa má i dnes perspektívu, ukazuje úspech na mnohých
medzinárodných trhoch Európy. A v súčasnosti tiež v Číne. Účasť na vedomostiach, kompetencii a konkurencieschopnosti firmy Schüring GmbH & Co. Fenster-Technologie KG majú tiež obchodní partneri vo všetkých oblastiach. Ukazujú, že je táto povinnosť správnym ukazateľom pre budúcnosť firmy.